Hoe retourneer ik een product?

Tijdens de bedenktijd van 30 dagen mag je het product natuurlijk uitpakken of gebruiken zoals je dat in de winkel zou doen. Gebruik je het product zodanig dat het niet meer 'als nieuw' verkocht kan worden, dan kan Flinders besluiten 25% van het aankoopbedrag in de houden. We willen graag een volgende koper ook het product onbeschadigd en in originele verpakking kunnen aanbieden. Wij vragen hiervoor je begrip.

Meer informatie over de mogelijkheden voor retourneren van een product vind je hier.

Heb je een beschadigd of verkeerd product ontvangen? Dat lossen we graag samen op, neem hiervoor binnen 5 dagen na ontvangst contact op met Klantadvies.

Om één of meerdere producten uit je bestelling te retourneren, doorloop je de volgende stappen:

  1. Meld bij onze afdeling Klantadvies dat je een artikel wilt retourneren.  
  2. Je ontvangt een bevestiging van je retourmelding inclusief een retourcode.                          
  3. Verpak het te retourneren product in de originele verpakking en zorg ervoor dat het onderweg niet kan beschadigen. Dit doe je door het product te verpakken in de doos of plastic seal zoals je deze van ons hebt ontvangen. Wij verzoeken je niet op de originele doos te schrijven of er verzendstickers op te plakken.                                                               
  4. Stuur het product terug naar Flinders (zie adres hieronder). Je kunt het pakket ook verzekerd versturen met PostNL. Neem in geval van een groot pakket (meer dan 19 kg) even contact op met de afdeling Klantadvies, dan regelen zij een geschikte ophaalservice voor de producten. Let op! De kosten hiervoor bedragen € 25,-. 

    Flinders B.V.
    Westhavenweg 53-3
    1042 AL Amsterdam
     
  5.  Je kunt het product ook kosteloos afgeven bij de Flinders Winkel in Zaandam.                    
  6. Nadat wij het pakket in goede orde hebben ontvangen ruilen wij het artikel om (indien voorradig) of storten wij het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst of nadat je op afdoende wijze hebt aangetoond dat je het product hebt teruggestuurd, terug op je rekening.

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.