Waar kan ik een klacht indienen?

 

Wij hechten veel waarde aan een goede service. Jouw tevredenheid is voor ons het allerbelangrijkste! Daarom horen wij het graag als je niet tevreden bent over de verzending, afhandeling of service van Flinders of als je een klacht hebt over een product. Zo zorgen wij ervoor dat de service van Flinders continu verbetert. 

Heb je een klacht, verbeterpunt of tip voor Flinders? Mail deze dan naar info@flinders.nl of bel naar 020-3030630 (elke werkdag van 09:00 - 22:00 uur en in het weekend van 9:00 - 18:00) Ook kun je de klacht sturen naar:

Flinders
T.a.v. Afdeling Klantadvies
Affuitenhal 10
1505 RE Zaandam

 

Zodra wij je bericht binnen hebben krijg je van ons een ontvangstbevestiging. Binnen 14 dagen ontvang je een inhoudelijke reactie van Flinders.

Mocht klachtenbemiddeling niet tot het gewenste resultaat leiden, dan kun je het geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Deze commissie behandelt op onafhankelijke wijze geschillen met webwinkels die lid zijn van Thuiswinkel.org (zoals Flinders). Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Dit platform is door de Europese Commissie in het leven geroepen zodat consumenten en ondernemers gemakkelijker én in hun eigen taal een geschil kunnen voorleggen aan de juiste geschillencommissie, bijvoorbeeld bij aankopen over de grens.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.