Wat is de status van mijn bestelling?

Heb je een of meer woonproducten gevonden in de webshop van Flinders? Dan kun je deze in je winkelmandje leggen. Als je alles hebt gevonden, vul je je gegevens in en doorloop je de stappen van het bestelproces. Klik op 'Afrekenen'. Je ontvangt hierna een email met de orderbevestiging. 

Staat er op de website dat het product op voorraad is en heb je je bestelling vóór 18.00 uur geplaatst? Dan wordt je bestelling nog dezelfde dag verstuurd. Je ontvangt binnen enkele uren een Track & Trace code per e-mail waarmee je het pakket kunt volgen op de website van de bezorgdienst. Heb je je bestelling na 18.00 uur geplaatst, dan ontvang je de Track & Trace code de volgende dag. De kleine pakketten die op zaterdag voor 15:00 uur besteld zijn, worden dezelfde dag nog verzonden via PostNL. Op zondag worden er geen pakketten verzonden. Dit vindt plaats op maandag en dat geldt ook voor de grote pakketten die in het weekend zijn besteld. 

Is het product van jouw keuze volgens de website niet op voorraad? Dan gaat de inkoper direct met jouw bestelling aan de slag. Zodra hij bericht heeft gehad van de leverancier dat het product onderweg is naar ons magazijn, brengen wij je hiervan op de hoogte. Je ontvangt binnen enkele dagen een e-mail met de verwachte levertijd.

Heb je een andere vraag over de status van je bestelling? Contacteer ons dan via telefoonnummer 03 80 83 705  ( iedere werkdag van 9:00 - 22:00 en het weekend van 9:00 - 18:00 uur) of mail je vraag naar info@flinders.be

Have more questions? Submit a request

0 Comments

Please sign in to leave a comment.